Nog 16 nachtjes. Vakantiestress slaat toe! - Reisverslag uit Assendelft, Nederland van Lisette Landsman - WaarBenJij.nu Nog 16 nachtjes. Vakantiestress slaat toe! - Reisverslag uit Assendelft, Nederland van Lisette Landsman - WaarBenJij.nu

Nog 16 nachtjes. Vakantiestress slaat toe!

Door: Lisette Landsman

Blijf op de hoogte en volg Lisette

13 Oktober 2013 | Nederland, Assendelft

De maand oktober is bijna halverwege, maar vliegt echt zoo snel voorbij. Na de super toffe ervaring om in eigen dorp mijn fietsseizoen af te sluiten, was daar diezelfde avond al de kermis. Met vele wielervriendjes hebben we een heel mooi feestje gebouwd! Na een jaar plannen en dromen over Australië, is het nu bijna zover. De spanning begint nu toch wel toe te slaan. Hoe zal het leven uit een rugzak zijn? Hoe vertel ik een Australische kapper in mijn gebrekkige Engels hoe mijn kapsel eruit moet gaan zien? En hoe kom ik nu nog aan leuke zomeroutfits als de Nederlandse winkels alweer volhangen met de herfstmode? Typische vakantiestress dus...

En die vakantie ga ik vieren met Lisanne (Al). Op 29 oktober vliegen we met een groep via Bangkok en Taipei naar Sydney. Hier verblijven we de eerste vijf dagen en worden geïntroduceerd in het Australische (uitgaans)leven. Na die vijf dagen begint het avontuur echt want daar hebben we nog niets voor geregeld. Ons plan is om te vliegen naar Cairns en vanuit daar langs de oostkust naar Brisbane te reizen. Vanuit Brisbane vliegen we naar Nieuw Zeeland om daar o.a. ons ploeggenootje Corrinne op te zoeken. Vanuit Nieuw Zeeland vliegen we terug naar Sydney en vanuit daar vervolgen we onze reis richting Canberra, Melbourne, Tasmanië en Adelaide. In deze laatste stad is eind januari de finish van de Tour Down Under.

Ik hoop dat ik in Australië genoeg tijd overhoud om regelmatig een verhaaltje te plaatsen!! Eerst nog een paar dagen werken, feestjes vieren en afscheid nemen...

  • 15 Oktober 2013 - 17:09

    Jolanda Schouten:

    Hoi Lisette, ik weet dat je bezig bent met de laatste voorbereidingen, voor je reis naar Australië, die je samen met Lisanne Al gaat maken, ik wens je samen met Lisanne heel veel succes. En ga heel erg genieten van deze onvergetelijke reis die je gaat maken! ik ga je volgen! via Facebook en waarbenjijnu.nl. Succes met de laatste voorbereidingen en dan op naar DOWN UNDER!!!

  • 29 Oktober 2013 - 17:37

    Ton En Marjo:

    Hallo Lisette en lisanne, jullie reis is nu eindelijk begonnen. Veel succes tijdens jullie lange reis. Hier hebben we storm en regen, jullie gaan de zomer tegemoet, veel plezier en geniet ervan. We zullen jullie volgen. Greatings, ton en marjo.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisette

Actief sinds 06 Juni 2013
Verslag gelezen: 284
Totaal aantal bezoekers 8479

Voorgaande reizen:

29 Oktober 2013 - 01 Maart 2014

Down Under

Landen bezocht: